Grattis älskade Lisa på din födelsedag!
Idag kl 19.20 för 19 år sedan kom du till världen, lyckan var enorm och glädjetårarna strömmade ner för kinderna. Du gav hela familjen en sån glädje och positiv känsla under de drygt 13 år vi fick ha dig här. Du såg alltid fram emot att bli frisk och få en framtid som alla andra.
Idag rinner tårarna av sorg och saknad - att inte kunna få se dig växa upp och få det liv du drömde om, det gör så ont inombords. Du var så värd att nå ditt mål - att få känna hur det var att vara frisk.
Minnena av ditt leende , dina kommentarer, dina goa kramar, dina ..... det får oss att klara det här utan dig men ibland stänger jag ögonen och drömmer att jag håller dig. Längtar så.
Ha nu en fin dag med farfar, mormor, morfar och Oliver. Milla skickar ett eget litet Grattis Voff till dig, hon undrar vart Matte tog vägen.Hon mår bra och ligger på rygg och vinkar som vanligt.
Älskar dig goa, goa Lisa - Grattis!
Kram Mamma |