Skriv ett inlägg i gästboken
Sida 49.5 av 85

förgående   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85    nästa

Från: Mamma 2006-02-19 21:46:11
Lisa, älskling, idag skulle du fyllt 14 år.
Det kändes konstigt i morse att inte kunna uppvakta dig som vi brukat göra, men "Millaskylten" ställde vi i alla fall på din säng. Den skall vara där på födelsedagen, eller hur? Och så hissade pappa flaggan för dig.

Hoppas att du har det bra och att du har haft en fin födelsedag och att det fanns lite "grustårta" i himlen också.

Älskar Dig - Saknar Dig!!

God natt sov gott Lisa......(och du vet vad)
Kram, Din Mammi

Från: Malin 2006-02-19 19:34:36
Heej gumman <3 Grattis på födelsedagen .. Jag har tänkt på dig hela dagen. Nu kan jag inte gratta dig som jag brukar med detta får gå detta också <3 men ojj ojj hur mycket man kan sakna en männsika .. du betyder verkligen mer än nån annan <3 bästisen var/är du .. det vet du ! saknar dom dagarna då vi satt hemma hos dej och åt glass popcorn och kollade på en rolig film .. och den kvällen det åskade så himlans mycket och vi spelade kort med din mamma . vi kom på nån konstig lek att vi skulle gömma oss för blixten .. men ojj vad vi skrattade <3 jag saknar dig gumman och älskar dig <3 men en dag ses vi igen !! / Din egna Malin

Från: kusin-petra 2006-02-19 18:37:35
Lisa! Grattis på din 14-årsdag! Jag och Björn har tänt ett ljus i fönstret och tänker på dig extra mycket idag. Stor kram fån stockholmskussen

Från: Charlotta 2006-02-19 18:33:13
Hej gumman <3 Har du det bra däruppe? Här nere är det väldans tomt =/.. Grattis på din 14 -årsdag! Önskar att jag kunde säg det till dig istället.. Jag saknar dig mest, älskar dig <33

/ Din tjalle <3

Från: jenny 2006-02-19 18:12:05
hej gumman , grattis =) hoppas du har det bra där uppe .. här nere tänker vi på dej , och saknar dej förbannat mycket förstås . vi ses , snart men inte än =) <3 älskar dej så himmla mkt .

Från: Johanna <3 2006-02-19 18:10:15
Hej nasse! Grattis på din underbara födelse dag <3 du ska få en sak .. du vet nog vad :) ha en underbar födelsedag älskling .. saknar dig <3 / Puh <3

Från: Matilda A 2006-02-19 16:55:41
Hej Lisa. Jag va vid graven idag, som du nog vet. Grattis på din 14-årsdag. :) jag lämnade en liten present, inte mycket för värden men endå nåt. Hoppas av hela mitt hjärta att du har det bra och att det går bra för dig. Saknar verkligen dig, Puss o kram Din Matilda.. <3

Från: Cecilia E 2006-02-19 13:32:16
Grattis på födelsedagen Lisa!
Idag får vi försöka att ta ledigt ifrån all våran sorg och fira att du kom till oss för 14 år sedan! Hoppas att du får en riktigt god tårta i himlen.
Stor kram

Från: Pappa 2006-02-19 11:06:23
Hoppas din födelsedag blir fin uppe i himmelen, min Ängel. Jag önskar så att jag kunde få krama om dig.

Älskar dig, saknar dig och längtar efter dig.


Din Daddy

Från: Anna 2006-02-14 12:53:07
Hoppas du har det bra , där uppe i det blå <3 Vila i frid

förgående   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85    nästa


Tillbaka till gästboken