Skriv ett inlägg i gästboken
Sida 46.5 av 85

förgående   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85    nästa

Från: Johanna 2006-05-05 15:46:36
Älskling , jag saknar dig :/ Min enda dröm och min högsta önskan är att få se digoch få höra din röst, få känna dina armar om mig lisa <3 Snart ett år sedan <3 Lisa jag saknar dig nå grymt , jag trodde aldrig att det skulle hända <3 Jag minns den dagen vi pratade i telfonen sissta gången .. då vi sa att vi älskade varrandra och att vi snart skulle träffas! Jagskulle vara med dig i skolan :/ Lisa jag älskar och saknar dig nå grymt <3

Från: Storasyster 2006-05-04 17:57:52
pussåkram min älskade lilla apa, tänker på dig idag!! Älskar dig i massor!

Från: Mamma 2006-05-04 00:00:50
Älskade Lisa!
Tänk att idag för ett år sedan var du här hemma hos oss. Allt var som det brukade och vi hoppades och väntade på att de en dag skulle ringa från sjukhuset och säga att de hade ett "nytt" friskt hjärta till dig. Vid den här tiden hade du vaknat och hade svårt att somna om igen så jag la mig bredvid dig för att du skulle komma till ro. Ingen av oss anade eller visste vad som skulle hända imorgon. För det var imorgon den 4 maj förra året som det ofattbara hände. Ditt hjärta orkade inte vänta längre. Du kämpade 13 dagar på intensiven men det gick inte. Åh Lisa om vi ändå hade kunnat vrida tiden tillbaka.
Älskar dig Saknar dig, kram Mamma

Från: Johanna Öberg 2006-05-03 22:15:29
Hej gullfian <3 Hur är det med dig , snart ett år sedan :/ Jag saknar och älskar dig men det vet du där uppe :D <3 / Nalle saknar din nasse <3 men vi är förevigt ihop .. vi står tilloch med brevid varran hemma på sängen :) <3

Från: caroline 2006-04-30 19:45:36
Faen vilken händelse ! D måste ju finnas något att göra tkr man ju ! men man kan ju inte säga att allt va personalens fel ! man får tårar i ögonen bara man tänker på detta ! Hoppas att ni alla som kännde henne mår bättre ! Förstår om det är svårt !

Från: simon 2006-04-29 22:17:25
Vi saknar dig jätte mycket!!!!!!

Från: Anonym 2006-04-27 14:19:34
Alltså jag tycker att detta verkligen var ledsamt och inget sådant borde få ske. Alla läkare borde kunna fixa detta även om dem kanske inte kan trolla. Hoppas du hade det bra i ditt liv. Jag känner inte dejj och jag lovar du känner inte mej heller men jag läste om detta på lunar och blev aldeles tårögd. Hoppas du har det bra i himmelen och jag lovar nästan din familj att du har koll på det. Kram

Från: <3 2006-04-24 15:19:38
Hej Lisa...Kände aldrig dej men såg dej ofta i skolan. . .Du såg alltid så glad ut...Nu vet jag vrf det har var en regning sommar. . . Det är allas tårara av saknad efter dej(A)<3

Från: Cecilia Ekdahl 2006-04-24 13:21:45
Hej Lisa!
Idag ska din mamma, min mamma, jag & några till börja på Showjazzdans. Kan tänka mig att du gärna hade velat se denna vackra uppvisning...*L*
Kolla ordentligt ner ifrån himlen mellan 18:30 - 19:30.
Kram
Cecilia

Från: Jenny 2006-04-19 20:57:01
Heej gumman :)
hur har du det där uppe egentligen ? här nere är det som vanligt , men väldigt tomt bara . vi läste dikterna vi skrev i sexan på svenska lektionen för ett tag sen , och där hängde din . det känndes så himmla overkligt för , jag kommer ju ihåg när vi satt där lisa =) och ritade dom där löven och skrev dom där orden . jag kommer ihåg vad vi sa och vad vi skrattade åt , och .. allt . och det gör ont . men jag vet att du finns här , och det gör sorgen lite mindre =) du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta , glöm oss aldrig =) vi ses snart , men inte riktigt än. saknar och älskar dig , du fattas oss . <3

förgående   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85    nästa


Tillbaka till gästboken