Skriv ett inlägg i gästboken
Sida 65.5 av 85

förgående   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85    nästa

Från: "Fadder-Annika" 2005-09-12 21:59:14
Lisa, vi saknar Dig så otroligt mycket! Det går inte en dag, utan att du finns i mina tankar. På mitt jobb har jag kort på Dig, Sandra & Robin och jag startar varje morgon med att hälsa på er! Ni ler alla så vackert & jag skulle så gärna vilja få krama om Dig. Jag tittar ofta på kort från olika tillfällen då vi har träffats & på allt roligt som våra familjer har gjort. Jag har så många fina minnen från både Dig & din underbara familj som aldrig kommer att suddas ut! Tänk när du var liten bebis & man stolt fick byta blöjan på dig. Äntligen hade man fått en "riktig docka" att byta på! Jag hade ju fått pröva & träna lite på dina bröder, men de låg inte alltid still & var lite busiga. Petra är väl den enda som klarade sig ifrån mitt "blöjbyte" eftersom vi nästan var jämngamla. Du har lämnat starka intryck på mig eftersom Du var en helt fantastisk tjej med en otrolig personlighet som fick vem som helst att smälta. Jag vill tacka Dig för alla fina minnen som Du gett mig & min familj! Robin & Sandra var med mig vid din grav häromdagen & de hade valt små hjärtan av sten som de ville ge Dig...... Båda frågar efter Dig jätteofta & så fort Robin ser en blond flicka säger han att det är Lisa & jag önskar så mycket att han hade rätt..........
Sov så gott "Världens vackraste Ängel"

Från: Klara .. 2005-09-11 12:36:11
tänker på dej hela tiden , kan inte släppa dej . men endå när jag tänker på dej , så genast kommer jag på ; Lisa vi ses igen det vet jag ! om ett tag . jag vet att du har det bra där du är nu , och är inte rädd för döden längre ! men jag saknar dej och glömmer dej aldrig <3 / din clara .

Från: Maria 2005-09-09 16:57:34
Hej Lisa. Hur är det ? Älskar dig

Från: Jenny Penny =) 2005-09-09 16:17:30
Hej Lisa Flisa !
Kommer du ihåg att Anita alltid kallade dej lisa Flisa ? Nu har dom flesta börjat göra det .. Jag gick till din grav idag efter skolan , Det var Tomt . Det är så fruktansvärt Tomt , och jag vet inte hur jag ska fylla tomheten . Det är som astt det hugger till i magen varje gång jag tänker på dig , För jag kommer ihåg hur kul vi hade förra terminen i skolan =) När vi åkte ner för backen , när vi åkte till österströms när det regnade så mkt , när vi sjönd på Why does it Rain påväg till matten & När Vi hade ås roligt på Lucia . Det är allt det där som gör så himmla ont , det är det som svider till i hjärtat . Det finns inga ord för hur mycket jag saknar dig , och det kommer aldrig finnas ord för det . Jag tänker på dej och eran familj hela tiden , Varje skund på Dagen . Du finns alltid i mina tankar och i mitt hjärta Lisa , Glöm inte det . Sov gott nu Gumman så ses vi ju :) Du har det mycket bättre nu det vet jag , Jag älskar dej Lisa Andersson . <3

Från: Johanna 2005-09-08 17:51:16
Hej Lisa! Hur mår du idag då ängeln? Jag tänkte iallafall berätta att jag mår rätt bra förutom att jag saknar dig hjärtat <3! tänk om du kunde fått mitt hjärta oh jag någon annans .. Jag skulle göra vad som helst för dig. I min almenacka stod det så här .. Mina bästisar oh där stog du .. Oh så stog en fråga så här: vad är vi om tio år.
Svar: Änglar tillsammans skrev jag då<3
Jag saknar dig så himlans mycket .. jag förstår fortfarande inte att du är borta från jorden .. Det är för att jag vet att du ej är borta du är hos mig du är innom mig du är överallt .. <3

Från: Clara { igen } 2005-09-08 15:55:24
allt kom nu när jag skrev förra , ville bara att du skulle veta , du vet att vi är här , hjälp oss att klara detta . saknar dej nu och föralltid <3 / clara .

Från: Maria 2005-09-08 15:49:24
Jag blev tipsad av denna hemsida av en tjej som heter Clara. Jag kände inte riktigt denna tjej men jag har fått höra att hon var en underbar ängel och jag är säker på att hon är det fortfarande. För dom som kände henne mera än vad jag gjorde så kan jag inte förstå hur det är att sakna någon så mycket. Jag kan förstå hur det är att sakna någon som man aldrig har träffat eftersom att jag är ett adoptivbarn, ville bara att ni ska veta att ni är underbara som gör detta för henne. Jag tror att när solen går upp så ler hon mot er och är tacksam.

Från: Clara ,. 2005-09-08 15:44:38
du var solstrålen i mitt liv , jag saknar dej lisa .
kan aldrig beskirva med ord hur ont det gjorde den dagen , den dagen då du var borta först var allt overligt sen ett tag senare kom allt , allt du var borta .
din begraving , ja minns dej , ditt skratt , dina grejor du hadde för dej : ) .
jag saknar dej och vi ses , vi ses i nagiala . / din Clara vad som en händer , jag glömmer dej aldrig . <3

Från: Anne 2005-09-07 21:56:19
Hej Lisa!
Jag har varit så många gånger vi din grav, för att bara prata med dig och titta till dig. men jag har aldrig skrivit till dig på din hemsida. Men idag när jag satt o läste allt fint som dina kära vänner o familj skriver ville ja oxå skriva... Jag minns så starkt då du kom hem till mig o Fredrik o berätta att du skulle få bli frisk, få ett nytt hjärta o att du skulle kunna springa utan att du skulle må dåligt, jag vet att jag då blev så glad o att de rann ner tårar från min kind. ( detta var ca ett år innan du lämnade oss)Lilla Lisa, du snubbla verkligen på tågparrongen, du var ju så nära det är så orättvist!!
Det går inte beskriva med ord hur mkt ja saknar dig, de går inte en dag utan att ja tänker på dig, din familj o alla som sörjer dig. Lisa jag tycker om dig för den söta lisa som du var o för den du är o alltid komer att vara för mig "min låtsas lilla syster" Vi täffades på Iseråsskolan Lönneberga, du gick i ettan.Jag fick sedan uppleva många roliga år tillsammans med dig. o din familj. Dessa minnen jag har kommer ja alldrig att glömma Tack för allt! Mina tårar rinner.. de gör så ont att veta att ja inte längre kan sms:a dig, inte kommer ja att radera ditt nummer, för de skulle vara som att radera dig från mitt liv! Jag vill säga en sak innan jag slutar, DU o min Mormor är mina älskade och vackraste änglar för evigt

Från: Jenny 2005-09-06 18:59:18
Sommaren hade inga färger utan dig ,. Jag tänker på dig varje sekund , du kommer alltid finnas i mitt hjärta Lisa Flisa . Jag älskar dig <3

förgående   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85    nästa


Tillbaka till gästboken