Skriv ett inlägg i gästboken
Sida 57.5 av 85

förgående   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85    nästa

Från: Tjalle <3 2005-11-23 14:27:59
Lisa, du ska veta däruppe hur saknad du är :) När du gick bort började jag förstå vad som var viktigt i livet.. Att värna och älska varandra. Å du ska veta att jag älskar dig väldigt mycket.. Hälsar på dig imorgon tror jag :) ska bli kul att få se din sten, den ska ju vara finast av alla har jag hört, men det är klart så älskad och saknad som du är. Det känns som att det var så länge sen nu Lisa, vi två träffades och hade det skoj.. Jag minns ju allt vi brukade göra.. Är det bara jag som vet allt det nu? Lisa jag kommer ihåg för länge sen när du satt här hos mig, vi hade så skoj när vi satt här och spelade needforspeed och åt brownies.. Det kan jag aldrig glömma, lika lite som att jag skulle kunna glömma dig ..

Leende (alltid glad, alltid! )
Ivrig
Snäll, söt ( så fruktansvärt snäll! )
Ambitiös å allmänbildad


Jag saknar dig och älskar dig <3
Jätte, Jätte, Jätte mycket<3<3<3

// Din tjalle


Från: Malin 2005-11-21 20:15:57
Jag sörjer med er..

Från: Jenny 2005-11-21 19:06:00
Jag saknar dej alldeles för mycket . <3

Från: Mamma 2005-11-19 21:59:06
Du och jag Lisa, alltid! Glöm inte det!

Älskar dig, din Mammi.

Från: Storasyster 2005-11-18 08:44:38
Hej min gosa,
var hos dig igårkväll, det var kallt och stjärnklart! Månen lyste över hela Onsala och det var så otroligt vackert hos dig. Så mycket blommor och ljus, det lös lång väg.!!
Det märks hur otroligt älskad och saknad du är och jag har inga ord för hur mycket jag längtar efter dig!! Men du är väl med mig hela tiden eller hur?
Jag säger som Jessica brukar göra för det passar så bra! I love you to the moon and stars and back again!
Pussåkram

Från: Sara 2005-11-17 22:58:25
du är saknad <3

Från: Pappa 2005-11-17 20:52:53
Lisa, idag är det ett halvår sedan du försvann ifrån oss. Känns som en evighet eftersom tomheten är så total.

Älskar dig
Saknar dig
Längtar efter dig

Du finns för alltid i våra hjärtan.

/Din Daddy

Från: Johanna Öberg 2005-11-17 20:47:35
Hej världens bästa unge <3 Jag saknar dig nå gudomligt :( Har fortfarande inte fattat , för du finns alltid hos mig .. du är vid mig hela tiden det märks .
DÅ-NU-FÖRALLTID <3<3

Från: Lina 2005-11-16 20:37:59
Hej mamma, eller vem det är som läser inläggen! ville bara säga att jag fällde många tårar när jag läste detta. min bror dog för 3 månader sen han vart bara 18 år jag vet hur det känns! Sörjer med er! Hoppas allt blir okej igen, för det kommer ju aldrig bli sig likt. men hon verkar vara en stark tjej! kramar Lina i eskilstuna

Från: Camilla 2005-11-16 19:08:30
Lisa Andersson , Min Favorit . Jag Älskar & Saknar Dig Otroligt Mycket Gumman <3 Du Fattar Inte Hur Lycklig Jag Var När Jag Hade Dig Vid Min Sida , Tänker På Dig Varje Dag Och På Allt Kul Vi Gjort , Jag Kommer Alltid Älska Dig Lisa , Tills Sista Andetaget ..! Snart Kommer Jag Upp Till Dig , Så Det Blir Du & Jag Igen - Jag Lovar ( L )

förgående   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85    nästa


Tillbaka till gästboken