hej lisaflisa! tänker på dig varje dag och speciellt en kväll som denna, inatt flyger vi till italien och då kommer jag ju lite närmre dig där uppe! jag ska kolla ut igenom fönstret på flygplanet och vinka upp till dig, hoppas att du ser mig då :) det vet jag att du gör, jag saknar dig så oerhört mycket och det gör så ont att du inte är här nere med oss. I sommar ska jag komma ner till dig och vara hos dig så mycket jag kan, för varje dag som går är vi en dag närmre den dagen, vi ses snart mitt hjärta! jag älskar dig, saknar dig och längtar efter dig.
/din "puh" <3 |