Skriv ett inlägg i gästboken
Sida 56.5 av 85

förgående   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85    nästa

Från: Steffi 2005-12-02 12:06:09
Herregud så hemskt , jag beklagar sorgen :'(
R.I.P och hoppas du har det underbart där du e just nu!

/MVH Steffi,

Från: Jenny 2005-12-01 19:43:35
Hej gumman .

Egentligen vet jag inte vad jag ska säga , det är bara så himmla tomt här . Det är som om att hela världen förendrades när du dog , man kan liksom se det på alla i klassen . Det saknas bara nått . Jag saknar dig Lisa , jag saknar dina vantar , din röda jacka , ditt leende , din rullstol , din röst och ditt skratt . ingenting kan ersätta din plats i mitt hjärta , och såren kommer alltid finnas här . Snart är det ju Lucia , kommer du ihåg förra året då du o jag var med i Luciatåget ? Du fick låna mitt ljus , och ja tror att du fortfarande har kvar det .. Har du det bra där uppe gumman ? Här nere är det ju så grått och trist , Önskar att du kunde fått se den första snön falla . Snart är det jul , och jag önskar bara att du skulle komma tillbaka . Bara en kväll , det är vad jag önskar mig i julklapp .
God natt älskling , Du finns här inuti mig vad jag än gör . <3

Från: MArtin andersson 2005-11-29 21:11:13
Beklagar Sorgen. Jag Vet Hur det Känns . Hjärtat känns helt tomt..

Från: Johanna Öberg 2005-11-29 16:13:15
Hejsan Lisen <3 Jag kan fortfarande inte fatta , jag vill inte fattta och jag kommer aldrig fatta att du är borta <3 Saknar dig älskling .. / Din Nallepuh som saknar sin otroligt vackra Nasse <3 :(

Från: Anne 2005-11-28 22:17:24
Hej!
Jag säger som Yvonne, kunde inte detta få vara en ond dröm... Man vaknade upp och plötsligt står du där! Med ett leende som man aldrig kommer att glömma.
I bland när jag ser en tjej i din ålder, med ljust hår eller nägon som liknar dig på nägot sätt, ute på stan eller åker förbi mig med bilen då tror jag på något sätt att de skulle kunna vara du. Jag hoppas att de är du... de är väl du?
Jag måste få nu vakna vakna ur den onda dröm! De gör nämnligen ont i hela mig. Du är så saknad
Kram på dig
Anne

Från: Frida 2005-11-28 19:18:49
Jag kände inte Lisa, men vilken fin tjej hon verkade vara. Jag sörjer med er alla. Vila i frid <3

Från: Mamma 2005-11-27 23:36:33
Hej Lisa!
Har du sett så fint Fredrik och Pontus har gjort här hemma med adventsljusstakar och adventsstjärnor i fönstren. Vilken överraskning när pappa och jag kom hem. Juldukar och julblommor till köket som vi brukar ha och en alldeles egen julstjärna till dig. Julglögg med mandel, russin och pepparkakor som du tyckte var så mysigt och som du var så noga med att vi skulle ha till första advent. Allt har dom gjort så fint.
Åh, om du ändå vore här. Tänk om jag kunde blunda och sen vakna och du stod framför mig och allt bara hade varit en ond dröm.
Lisa, vi saknar dig så allihop. Du finns i våra hjärtan alltid och du är med oss hela tiden i allt vi gör.
Kram från hela Din familj. Din Mammi

Från: Cecilia E 2005-11-27 03:22:12
God natt den finaste ängeln i hela världen..kram

Från: Martina 2005-11-25 23:34:27
Kännde dej inte, men när jag läste "händelsen" blev jag helt tårögd :( .. tycker synd om familjen & dom "nära vännerna" :( :'( R.I.P

Från: Johanna 2005-11-23 16:38:08
I really miss you honey <3 i will visit you in heaven okej ? <3

förgående   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85    nästa


Tillbaka till gästboken