Skriv ett inlägg i gästboken
Sida 5.5 av 85

förgående   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85    nästa

Från: Systerdotter 2014-02-19 10:10:52
Grattis min ängel! 22 hela år idag!
Hoppas dom firar dig bra där uppe så du får en riktigt härlig födelsedag med grustårta o klappar!
Önskar verkligen jag hade kunnat få ge dig en stor fet grattis kram idag! Jag saknar dig så otroligt!
Älskar dig mest mest i hela hela världen min fina moster Lisa <3

Från: Syster 2014-02-14 08:41:42
Älskar dig min lilla apa, och saknar dig lika mycket varje dag! Puss å kram

Från: Mamma 2013-12-31 23:58:18
Hej min Goa Lisa!
Nu är det nyår och jag önskar att du vore här så jag kunde hålla om dig under fyrverkeriet. Be morfar eller farfar. Hoppas ni har det bra alla tillsammans.

Vi saknar er alla och önskar att ni får det bra nästa år också liksom jag vill att dina syskon och alla här skall få ett gott Nytt år!

Älskar dig min Lisa - alltid!
Din Mammi

Från: Johanna Öberg 2013-10-23 00:48:06
Alltid älskad, alltid saknad. <3

Från: Mamma 2013-10-10 22:05:10
Tack älskade Lisa för att du är med mig och hjälper mig. Du och jag - alltid.

Kram din Mammi

Från: Storasyster 2013-09-05 08:07:53
Tar du hand om Marwin för mig så känns det lite bättre...saknar dig så mycket. Älskar dig, Puss Å kram

Från: Mamma 2013-08-28 22:19:00
Älskade Lisa! Jag skulle göra vad som helst för att få ha dig här. Jag saknar dig så otroligt mycket och jag längtar efter dina goa kramar. I tanken håller jag om dig så som jag brukade göra.

Du och jag alltid!
Kram din Mammi

Från: Johanna Öberg 2013-08-18 22:11:29
Saknar och älskar dig så att det gör ont. Himlens vackraste ängel, varför var du tvungen att slitas ifrån oss så tidigt?

Från: Syster 2013-05-17 11:44:20
Älskar dig av hela mitt hjärta!! saknar dig något grymt min lilla apa <3

Från: Elin 2013-05-17 09:32:07
8 år, det är otroligt vad tiden går fort.. Hoppas du har det bra, himlens finaste ängel. Tankarna går till dig idag<3

förgående   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85    nästa


Tillbaka till gästboken