Skriv ett inlägg i gästboken
Sida 14.5 av 85

förgående   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85    nästa

Från: johanna öberg 2009-02-09 20:58:46
hej gobit! är det varmt hos dig i himlen? i gävle har vi ungefär minus 8 grader idag och min kropp har frysit hela dagen. Snön ligger fortfarande kvar och vi har en halv meter snö, nu börjar jag bli lite trött på det kalla vädret och massa med snö och vill helst bara resa utomlands tills våran svenska sommar kommit. Kanske hade himlen vart ett bra besök, och om jag hade kunnat lämna jorden en stund för att komma till dig i himlen, och sedan tillbaka ner hit hade jag betalt den resan nu på sekunden, men tyvärr är det inte så lätt, även om jag ofta önskar att det kunde vara så. Snart har vi sportlov och det ska bli himla skönt, jag kommer ihåg att jag skulle komma till dig sportlovet -05, å vad jag ångrar att det inte blev så. Om jag kunde ha förutsett allt som hänt hade jag åkt direkt då, bara för att få ses yttligare en gång, alla stunder var så värdefulla. Idag har jag en stor ångest över att jag inte kom då, men jag kan inte klandra mig själv för detta i all evighet, men klart att man grubblar över det. Men vi ses i himlen min vän, jag saknar dig och älskar dig. Många kramar upp till dig / puh.

Från: Anna-Karin Gagnemyr med noffar 2009-02-01 23:44:35
Hej på er alla!
Tänker på er titt som tätt och hoppas att ni har det bra.
STORA kramar från Västergötland numera
/anna-karin med noffarna Grodan, Gullan och Kråkan

Från: Isabelle 2009-01-09 23:08:42
Hej!
Jag kände inte Lisa, men jag vet att hon har varit en underbar människa här på jorden! :) Det märks på denna fina sida och bilderna på henne. :)

Jag vill önska hela hennes familj och vänner Guds Frid!

Kramar och Kärlek!

//Isabelle Olofsson, Skellefteå

Från: johanna öberg 2009-01-06 20:28:35
älskade lisa, älskade vän och älskade ängel! 6 dagar har gått på vårat nya år, som din mamma sa, vi går in på vårt fjärde år utan dig. Fyra år av sorg och saknad, men ändå glädje över tiden tillsammans och alla fina minnen med dig. Jag har precis suttit och kollat på bilder av oss två, det gör jag ofta och varje gång gråter jag lika mycket, att jag aldrig lär mig! så fort jag ser dig eller oss två tillsammans trillar tårarna, både av glädje och sorg. Men jag ska vara tacksam, jag fick låna en ängel under en tid i livet som jag nu kan se på som en utav mina bästa tider, tack.

Vi ses snart, jag ler upp emot dig och ger dig en stor "nasse" kram till himlen ifrån din "nallepuh".

/ Johanna

Från: Mamma 2009-01-01 21:28:28
Älskade Lisa, idag är första dagen på år 2009 och jag kan inte förstå att det är fjärde gången som det blir ett nytt år utan dig. Det känns så tomt och så orättvist att du inte får vara med och uppleva det som du såg fram emot. Skulle ge och göra vad som helst för att få dig tillbaka hit. Åh, om det ändå hade varit möjligt. Jag slutar aldrig hopas ............ och en dag ses vi ju, eller hur?

Du skall veta Lisa att du är med mig i allt jag gör och jag känner att Du finns där, nära.

Som Johanna sa, så får vi kämpa på tillsammans under det nya året och hoppas att 2009 blir ett bra år för oss alla.

Älskar Dig Lisa - alltid!
Kram Mamma

PS Milla brydde sig inte om nyårsraketerna i år heller. Hon saknar sin Matte.DS

Från: johanna ö .. 2008-12-31 10:53:58
idag är sista dagen på 2008 hjärtat, nu går vi in på ett nytt år och skapar massa med kämparglöd för att orka, jag gör det för dig! hoppas ditt år i himlen varit fint, om ni änglar nu har några år där uppe! jag saknar dig, älskar dig och tänker aldrig sluta kämpa för dig.

/ nallepuh.

Från: johanna öberg 2008-12-25 00:01:15
Godjul älskade nasse, jag tror att du är våran finaste tomte i himlen idag.

Jag saknar dig, tänker på dig och älskar dig!

Många julkramar/din nallepuh<3

Från: syster 2008-12-18 08:00:58
Pussåkram, tänker på dig! Har du koll på lillfia så vi vet att hon har det bra? Älskar dig, puss

Från: Johanna Öberg 2008-12-12 12:03:55
Hej vännen! jag saknar dig så himla mycket. Det är så fint ute nu, snön ligger så vit på backen och jag är glad att det är snö för en gångs skull till min födelsedag imorgon, det har vart så grått nu sen du försvann! nu är det ljust och fint. jag hoppas att du har det bra där uppe, och jag är säker på att du är den finaste lucian detta år! jag älskar dig / din puh.

Från: johanna öberg 2008-12-02 13:54:43
hej världens bästa vän! nu sitter jag i skolan och som vanligt finns du i mina tankar. jag kan inte släppa dig och att du är borta förstår jag inte, att jag aldrig mer kommer få stå här nere med dig på jorden. Det är helt sjukt! du var en kämpe i dess like, du var verkligen värd att vinna kampen. Som sagt, varje dag är en kamp att överleva och du gjorde det länge, men ändå alldeles för kort tid! jag önskar så mycket, så himla mycket att du vore här nere med ett friskt hjärta lisa. du var ju verkligen värd det, du var en solstråle. Om mitt hjärta hade passat dig hade jag givit det till dig, jag skulle dö för dig. Du hade och har många som älskade och älskar dig, det var inte du som skulle få gå vidare. du skulle få leva! ditt och mitt motto, vårat motto! håll huvudet högt och var glad för det du har. du älskade din familj, din milla, dina vänner, men glöm aldrig att jag älskar dig!

/ din "puh" <3

förgående   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85    nästa


Tillbaka till gästboken