Skriv ett inlägg i gästboken
Sida 8.5 av 85

förgående   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85    nästa

Från: johanna 2011-05-26 22:33:54
Nasse och Nalle Puh sitter under ett stort träd och tänker över livet. Plötsligt frågar Nasse Puh:
-Vi har fått två händer för att hålla. Två ben för att gå. Två ögon för att se. Två öron för att höra. Men varför har vi bara ett hjärta?
Puh tänker en liten stund och svarar:
-Nasse det är säkert för att det andra hjärtat är bortskänkt till en annan som vi själva måste hitta.... <3

Från: Elin 2011-05-18 14:46:27
Igår var det sex år sedan.. Herre vad tiden flyger iväg.. Känns dock fortfarande lika orättvist att du inte kunde få känna hur det var att bli frisk. Och att du inte får uppleva studenten och balen och allt underbart kring det. Jag tog ju studenten förra året och det var verkligen en underbar upplevelse, hela livet och världen ligger för ens fötter.. Livet är inte rättvist Lisa :(.. Jag hoppas du tar hand om dig där uppe, puss och kram

Från: Annisen 2011-05-17 20:19:11
Hej söta Lisa!
Åren går men minnet av dig består! Mina tankar går till dig o din familj extra mycket i dag! Jag saknar dig! Kramar till dig

Från: Mamma 2011-05-17 16:13:59
Älskade Lisa, 6 år utan dig, så länge men ändå så nyss. Det är svårt att tänka, vart har tiden tagit vägen. Trodde aldrig att jag skulle klara det utan dig.
Jag klarar det, men med din hjälp för du är alltid med mig i mina tankar och allt jag gör. Jag kan höra dina härliga kommentarer när jag gör något tokigt och jag känner ditt stöd när det är jobbigt.
Tillsammans klarar vi det.

Lisa, du finns för alltid i mitt hjärta!

Från: Storasyster 2011-05-17 13:53:54
Älskar dig min lilla apa, saknar dig oändligt mycket.. puss å kram

Från: johanna öberg 2011-05-17 12:41:45
hej min ängel!

Idag är det 6 år sedan du lämnade oss, det känns fruktansvärt konstigt, och tänk så länge sedan det var. Tiden bara springer förbi, men jag tror att du har det fint i din himmel. Jag ville bara kika in och säga att jag saknar dig, idag gör mitt hjärta lite extra ont av saknad..

Jag älskar dig och saknar dig!

Från: Mamma 2011-04-23 17:48:03
Glad Påsk älskade Lisa!
Hoppas du får många påskägg uppe hos dig och kanske lite "platt, oranged och kladdigt" du vet vad - du gillar ju en riktig buffé med god mat.

Åh Lisa vad jag saknar dig, det är inte detsamma att påskpynta och sånt längre, önskar så att du vore här.

Älskar dig! Kram din Mammi

Från: Leah 2011-03-11 14:51:34
Fastnade här i sökandet på ingenting.min dotter är lika gammal som Lisa var när hon somnade in, och hon har sin födelsedag den 17 maj. Jag vill bara säga att eran dotter var en riktig kämpe. Min förstfödda dotter dog fyra månader efter sin födelse. Er dotter var en riktig kämpe och det ska ni vara stolta över.

Från: Joel 2011-03-06 10:46:42
Jag hittade hit av en slump i min jakt på en helt annan Lisa Andersson. Jag fastnade dock för er historia och lilla Lisa som kämpade så bra. Hoppas ni så smått har lyckats ta er vidare i livet, med Lisa inom er och att hon mår bra där hon är.
Ta hand om er alla!

Från: Johanna Öberg 2011-02-28 00:05:10
Älskade ängel, nu är det på tok för länge sedan jag skrev hos dig, trots att mycket har krånglat så är det ingen ursäkt, jag vet det! Jag tänker på dig och hoppas att du mår gott, såklart du gör det. Förresten, jag drömde om dig här om dagen, du och jag flög till Thailand tillsammans, vi hade underbart och simmade i massor. Vi snorklade, hittade på konstiga saker och var bara vi. Jag drömde om att det fanns konstiga och jätte farliga brännmaneter där, som vi inte tog oss förbi utan att en båt räddade oss - självklart blev vi räddade. Jag tror att tanken på dig, thailand och västkusten gjorde den fantastiska drömmen, vad tror du?

Hoppas du har fint i din himmel, jag är nästan säker på att du har det underbart, kanske så bra som vi hade det i thailand du och jag - i min dröm?

Ta hand om dig min ängla flicka! Förresten, allting går jätte bra för mig och V, så i vår kommer det hända väldigt roliga saker här nere hos oss - till minne av dig. Jag saknar dig ju varje dag, och vill göra något för att föreviga dig hos mig, och hos många andra.

Jag älskar dig.

förgående   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85    nästa


Tillbaka till gästboken