Skriv ett inlägg i gästboken
Sida 45.5 av 85

förgående   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85    nästa

Från: Johanna 2006-05-17 21:03:08
Lisa den här dagen har inte vart någon dag lik , den har vart som den här dagen förra året :'( hoppas att du har hafft det fint i nagejala :'/ Jag älskar dig snurpan / Din bästa vän Johanna <3 :'(

Från: klara 2006-05-17 18:47:28
ett år i dag lisa, var vid din grav.
saknar dig, och tårarna börjar rinna varje
gång jag tänker på dig. vi glömmer dig aldrig.
du är det finaste jag vet.
puss&kram / klara :) <3

Från: Storasyster 2006-05-17 09:32:29
Hej min lilla apa...Idag är en hemskt jobbig dag....vill inte behöva tänka på denna dagen förra året och komma ihåg vad den innebar....Hade bestämt mig själv för att försöka se den här dagen som en bra dag tillängnad dig när man kan sitta och tänka på alla fina minnen och roliga saker vi har gjort, men hur är det möjligt när man är så otroligt ledsen... Men jag vet att du inte vill att vi ska vara ledsna så vi får försöka, är helt övertygad om att du har det bra där du är.... du är världens bästa lillasyster och tjej. Älskar dig i massor och saknar dig. pussåkram storasyster

Från: Camilla Axén 2006-05-17 08:25:47
Vi tänker på er alla. En jobbig dag ni har framför Er. Hon finns alltid hos er, och jag tror faktiskt att hon finns "runt" oss andra. Vi tänker på er varje dag. Just nu satt jag och läste om Lisas sista dagar. Livet är så j..äkla orättvist. Ta hand om varandra och tänk på att allt ljus som finns, det ljuset är Lisa. många kramar Camilla o Örjan Axén.

Från: Kristin Wallin 2006-05-16 23:48:19
Hejsan! Råkade hamna här av en slump för några månader sedan, eftersom min bästa kompis heter just Lisa Andersson. Då läste jag din tragiska historia och bled alldeles ledsen inombords. Så söt och glad. Livet är orättvist!
Så idag vet jag inte varför jag skrev in adressen till dig igen. Kanske för att mitt undermedvetna minns den dagen som du dog. Exakt samma dag som jag och min pojkvän firade två år. Livet är konstigt ibland.

Tänker på dig, trots att jag aldrig träffat varken dig eller din familj.

Vi ses i Nangijala!
Mvh Kristin Wallin, Kalmar

Från: Johanna 2006-05-16 21:42:06
Lisa imorgon kommer den hemskaste dagen på detta år, det var precis ett år sedan du dog :'( Saknaden är grym älskling :'/ <3 / Din johanna <3

Från: klara. 2006-05-16 20:35:07
ett år i morron Lisa, tänker på dig, hela tiden.
saknar dig mitt hjärta, du är det finaste jag vet.
kram&puss , klara :)

Från: Cecilia Ekdahl 2006-05-06 23:30:15
God natt Lisa...tänker på dig och din familj jätte mycket!
Kram

Från: jenny 2006-05-06 22:04:11
oh lisa ,

du anar inte hur många gånger jag skrivit om det här inlägget . ändrat och fixat och raderat och lagt till . det är så mycket man vill säga , men man kan inte beskriva det . men jag antar , att det jar vill säga är , att jag saknar dig . och att du fattas hoss mig . / v

Från: Klara. 2006-05-06 16:58:28
Tänker på dig Lisa, dag ut & dag in.
Kan inte släppa dig, du finns där hos oss,
jag tror det är du som gör så vi klarar oss du skyddar oss, Lisa kommer aldrig kunna beskriva den känslan att sakna någon som jag saknar dig.
I dag var jag nere vid havet, det var så vackert, jag tror du finns där också, du finns överallt med oss. & förra veckan, på min farmors begravning, så hälsade jag på dej, & du tröstade mig.den tomhet jag känner, kommer aldrig kunna ersättas, men jag vet Lisa, att någon dag, ja den dagen. då ses vi igen, du och jag <3 / klara.

förgående   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85    nästa


Tillbaka till gästboken